У наш час всі хочуть отримати гарантії, дуже багато з'явилося компаній одноденок, які користуючись довірою наших покупців, використовують їх. Відправляючи неякісний товар, домагаються своїх корисливих цілей! Нам також як і вам це не подобається.
Наш розплідник та інтернет-магазин працює з 2016 року. За цей час навчені нами фахівці обслужили десятки тисяч клієнтів по всій Україні, сподіваючись, що в майбутньому і буде мільйони. Наші цілі не швидкий прибуток, а побудова довірчих довгострокових відносин між клієнтом та Ідея Сад.
На весь товар Відповідно до закону України "Про захист прав споживачів" від 15.05.1991р. №1023-XII поширюється гарантія. Оскільки рослина - товар ніжний, то Ви можете розраховувати на грошову компенсацію, або заміну товару належної якості за таких умов:
- Якщо Ви, отримали товар, який не відповідає заявленим сортам, або кількості. Ми зобов'язуємося повернути вам гроші, або довідправити, за наявності, замовлений вами товар.
- Якщо Ви, отримали товар адресований іншому клієнту, прохання відправити на вказану оператором адресу. Ваше замовлення буде відправлено Вам з покриттям транспортних витрат.
- якщо Ви, отримали товар пошкоджений, або неякісний, за відсутності видимих пошкоджень упаковки - ми повернемо ваші гроші, або замінимо товар.
- Якщо Ви отримали товар заражений шкідником. Ми компенсуємо витрати понесені Вами, якщо ви звернетеся не пізніше 14 денного терміну, після отримання товару на пошті.
Перед покупкою і посадкою рослин прохання ознайомитися з агротехнічними властивостями та умовами вирощування даних культур. Ідея Сад не веде авторський нагляд за посадку саджанців.
У яких випадках гарантія не поширюється:
- Ви забрали товар після закінчення 3х днів після повідомлення про прибуття товару на пошту.
- Отриманий вами товар був помірно або не помірно засушений через відсутність поливу, або виставлений на сонці.
- надмірне підживлення добривом.
- відсутність замовлення на нашому сайті, або відповідної накладної.
Наші фахівці докладатимуть максимум зусиль, щоб ви залишилися задоволені, можливі винятки з правил на вашу користь. Купивши у нас перший раз, купивши другий, ви купите і третій.
Умови повернення коштів
Якщо при отриманні саджанців ви виявили невідповідність, пошкодження або неякісний товар відповідно до закону "Про захист прав споживачів", необхідно зв'язатися з нами за вказаними на сайті контактами для вирішення ситуації. Оператори можуть попросити надати фотографії отриманих саджанців і запропонувати вислати заміну.
При відмові від відправки нових саджанців повернення коштів здійснюється на ті реквізити, з яких було отримано оплату за замовлення. Термін повернення грошових коштів - протягом 14 днів.